Special PAIN et GOHAN (東京都世田谷区)

ル・ルソールからランチのお店に向かい激暑のなか歩きました!!
(I walked in very hot towards the shop lunch from Le Ressort!!)

あまりの暑さに歩くことに必死、徐々に会話も減ってました(笑)
(Conversation was also decreased gradually desperately to be walking in the heat of too much (laughs) )

15分くらい歩いて何とか到着!
(Arrival managed to walk about 15 minutes!)

「食堂つきパン屋」がコンセプトのパンとごはんでランチタイム。
("Cafeteria with bakery" lunch time in PAIN et GOHAN of concept.)

藤が丘にあったパンドコナがこちらに移転してきたようです。
(PAIN de CONA was in Fujigaoka seems to have been moved to here.)


可愛らしい外観!
(Lovely appearance!)


あまりの暑さに昼から飲んじゃいました・・・・すみません・・・。
(I'm sorry ... that .... I was drinking from noon to heat too much.)

かなーり美味しかったです(笑)
(It was quite delicious (laughs) )

ランチは5種類くらいありました。
(There were about five types of lunch.)

まずは前菜のオムレツ。
(First omelet appetizer.)


これが結構美味しくて、のっけから感動!!
(This is delicious and quite impressed from the beginning! !)


パンはソフト系とハード系とリクエストOKということで、我らはハード目のパンを!!
(Bread in that request and OK hard type and soft type, is our bread of hard type! !)

おかわり自由だそう!!
(It seems free refill! !)

メインは、BLTのサンドウィッチトーストをオーダー。
(Main order a sandwich of toast BLT.)


ボリューム半端ないって(笑)
(Too generous (laughs) )

食パンも5枚切くらいの厚さのものが2枚で、かつジューシー肉厚なベーコンががっつり入ってます。
(Juicy bacon thickness has plenty of a thickness of about 5 off sheets and, in the two also bread.)

さすがにかぶりつきは厳しそうで、ナイフとフォークを使いました(笑)
(Ringside likely be severe indeed, I used a knife and fork (laughs) )

食パンはふんわりもっちりでおいしい!
(Bread is delicious glutinous fluffy!)

具材もたっぷりで見た目通りの食べ応えでした!!
(Ingredients was also responding to eat in the street looks a lot! !)

サンドウィッチはハムタマゴとハムチーズと3種類から選べますよ!!
(I can choose from three types and ham cheese and ham egg sandwich.)

パンのおかわりは無理~。
(Unreasonable Contact instead of bread.)


最後は別腹のデザート。
(Dessert another belly last.)

あまりにも暑いゆえにアイスはありがたい!!
(Ice thankfully because too hot! !)

テイクアウト用のパンも売ってました。
(Bread takeaway was also sold.)


パン好きにはかなり重宝できるカフェです!!
(It is a cafe that can be quite useful to bread lovers! !)

パンもごはんも美味しかったぁ~。
(Bread cooking it was delicious.)

このあと炎天下の中3軒目に向かいます~。
(I am directed to the first three hotels in the blazing sun after this.)




公式HP   http://painetgohan.com/



★★★★☆---味
★★★★☆---価格
★★★☆☆---立地
★★★★★---雰囲気

(味→自分の好みの味か、価格→お得感、立地→利用しやすい駅か&駅からのアクセスや分かりやすさ、雰囲気→接客やお店の外装や内装)