Special King George (東京都渋谷区)

今年最後の週末。
(This year last weekend.)

私はまだ仕事納めをしていないので、仕事はもう一息です。
(Since I have not yet paid the work, work is another breath.)

今日は歯医者に行かなければいけなくて予定を入れていなかったのですが、急遽姉とランチをすることに。
(And I did not put the plan is not have to go to the dentist today, but to be a hurriedly sister and lunch.)

代官山集合で、遅めのランチ。
(Daikanyama a collection, late lunch.)

前から行きたかったお店、キングジョージへ。
(Shop you wanted to go from the previous, to King George.)


良く通る通りなのに、今まで気づかなかった・・・。
(Even though as it passes through well, and did not notice until now ....)


階段を上って二階にお店はあります。
(Is there a shop on the second floor and up the stairs.)

店内満席で若干の待ち。
(Some of the wait in the store fully occupied.)

席が空いたら電話をくれるということで、近くでコーヒーを飲んで待つこと30分。
(By and that give me a phone call When the vacant seat, 30 minutes to wait with a cup of coffee in the vicinity.)

お店のカウンター席が空いたので、案内されました。
(Since the empty shops of counter seat, I was guided.)


メニューはこんな感じです。
(Menu looks like this.)


私は、お店の看板メニューのThe King Georgeにアボカドを追加しました。
(I've added the avocado to The King George of signboard menu of shops.)

パンはダークライをチョイス。
(Choice a dark rye bread.)

ライ麦全粒粉の生地は黒蜜入りなので、ライ麦特有の酸味はマスキングされており、ほんのり甘く食べやすい。
(Since rye whole grain of the fabric is a black honey-filled, rye specific acidity are masking, it is easy to eat slightly sweet.)

ターキーとレタスとトマトが見た目の通りたっぷり!!
(As turkey and lettuce and tomato is look plenty! !)


姉は、The King Georgeで、ライ麦パンをチョイス。
(My sister, in The King George, Choice rye bread.)

パンはダークライと比べるとあっさりしてます。
(Bread has quickly when compared with dark rye.)

食べ応え十分でした。
(It was enough to eat.)

大ぶりのピクルスがいい箸休めになって、最後までおいしくいただけました。
(Pickles of oversized becomes a good accent, was delicious to the last.)

見た目にも、食べても大満足です!!
(Also to look, even eat is very happy! !)

健康を意識したとってもヘルシーなサンドウィッチでした。
(It was a very healthy sandwich was conscious health.)

女性3人で経営しているお店のようで、勝手に勇気をもらいました。
(With as shops you have run in three women, got the arbitrarily courage.)

ごちそうさまでした。
(It was delicious.)


公式HP  http://crownedcat.com/


★★★★☆---味
★★★★☆---価格
★★★★☆---立地
★★★★☆---雰囲気

(味→自分の好みの味か、価格→お得感、立地→利用しやすい駅か&駅からのアクセスや分かりやすさ、雰囲気→接客やお店の外装や内装)



おまけですが、このあと自由が丘に移動。
(This is a extra, but moved to this after Jiyugaoka.)

ポテトサラダ専門店のポテトクリームに行ってみました。
(I tried to go to the potato salad shop of potato cream.)


私の会社の同期の友人がやっているお店であり、姉がポテサラ好きということで行ってみました。
(Is a shop that my company of synchronization of friends are doing, my sister and I went in that favorite potato salad.)


ワインを飲みながらいただきました。
(Whats while drinking wine.)

新感覚のポテトサラダ、病みつきになりそう!!
(New sense of potato salad, likely to become addicted! !)


公式HP  https://www.facebook.com/PotatoCream


べーぐるさんぽ、今日で今年の食べ納めになりました。
(Bagels walk, I now pay eat of this year today.)

自己満の食べ歩きブログ見ていただきましてありがとうございました。
(Thank you for we have seen Eating out blog of self-satisfaction.)

来年も何卒よろしくお願いします。
(Thank you kindly also next year.)