Bagel File 109 みのりカフェ (東京都中央区)

築地から銀座方面へ歩きました。
(I walked from Tsukiji to Ginza district.)

途中、築地場外市場を通過しましたが、賑わっていました!
(The way, I've passed the Tsukiji curb market, it was crowded!)

一度寿司食べに行きたいなぁ。
(Once I want to go to eat sushi.)

三越銀座に到着し、9階にあります、みのりカフェへ行ってみました。
(Arrived in Ginza Mitsukoshi, is located on the 9th floor, and I went to Minori cafe.)


屋上テラスにあるお店で、初めて行ったのですが、人が多くて驚きました。
(At the shop on the rooftop terrace, it is the first time went, but I was surprised by many people.)


全農のお店のようです。
(JA It seems the shop.)


サンドウィッチやセットメニューもたくさんあるのですが、あまりお腹が空いていなかったので、米粉ベーグルを単体でオーダー。
(There I but a lot of sandwiches and a set menu, I did not open too much stomach, and order the rice flour bagels alone.)

本当は持ち帰りたかったのですが、持ち帰り不可でした。
(We wanted to take home really, but it was brought back disabled.)

テーブル席はいっぱいで、軽く腰かける場所があったので、辛うじてそこに座れました。
(Table seats full, because there was lightly sit location, it was barely sit there.)


ベーグルはアツアツのものを提供してくれました。
(Bagel has provided us with a piping hot thing.)

触るとふっくらで軽い。
(Plump a lighter to the touch.)

食べてみると、とっても不思議な食感。
(When I eat, very strange texture.)

米粉特有の弾力はあるのですが、ベーグルというよりはパンですね。
(Rice flour Is there a specific elasticity, but it is the bread rather than a bagel.)

米粉のうまみや小麦のうまみは弱く、プレーンベーグル単体で食べるのはちょっと厳しいかな。
(Rice flour of taste and flavor of wheat is weak, I wonder if it's a little tough to eat in plain bagel alone.)

サンドウィッチだとまた違ったかもしれない。
(You might also was different and that's sandwich.)

こちらのフロアは、結構にぎやかなのであまりゆっくり休憩できる感じではないかな。
(This floor is not a feeling that can be very slowly break because quite lively.)

全体的に子連れが多かったです。
(Overall is parents with their children there were many.)

休日だからかもなぁ。
(Be because holiday.)


銀座を後にし、新橋でコーヒータイム。
(Left the Ginza, coffee time in Shinbashi.)

新橋から品川まで歩いてみました。
(I tried to walk from Shinbashi to Shinagawa.)

病み上がりなのに、一日の歩行距離は12キロ!!
(Even though convalescence, walking distance of the day 12 km! !)

これでばっちり復調ですね!!
(Now I is perfect demodulation! !)



公式HP  http://minoriminoru.jp/cafe/



★★★☆☆---味
★★★☆☆---価格
★★★★★---立地
★★★☆☆---雰囲気

(味→自分の好みの味か、価格→お得感、立地→利用しやすい駅か&駅からのアクセスや分かりやすさ、雰囲気→接客やお店の外装や内装)