Bagel File 133 Cafe634 (東京都中央区) ※移転

この日は都内で働く姉のランチタイムにお邪魔して、一緒にランチをとる約束になっておりましたので、待ち合わせまでべーぐるさんぽ。
(This day bother you to sister of lunch time to work in Tokyo, since had been made to promise to take a lunch together, until the waiting bagels walk.)

都心の昼時は暑さ尋常じゃないです。
(Lunchtime downtown is not a heat vulgaris.)

コンクリートジャングル恐るべし。
(Shalt fear concrete jungle.)

歌舞伎座近くにあります、Cafe634へ。
(Kabuki-za is close, to Cafe634.)


外観がオシャレすぎてどうやって入るのか戸惑いました。
(Appearance and was puzzled or entering doing what too fashionable.)


桃のタルト美味しそうです。
(It is a peach tart delicious.)


カフェですが、テイクアウトだけの利用も可能です。
(It is a cafe, but the use of takeout only is also possible.)

店内のオシャレで、カフェとしてもいい雰囲気でした。
(In fashionable in-store, it was a good atmosphere as a café.)


ベーグルは2種類ありました。
(Bagels There were two types.)


焼き菓子は4種類。
(Baked goods four types.)


ベーグル2種購入しました。
(I purchased two bagels.)

バジル生地×ドライトマトとクリームチーズのマルゲリータベーグル。
(Basil fabric × dried tomatoes and cream cheese Margherita bagels.)

バジル風味の生地に、ドライトマトとクリームチーズがたっぷり包まれていました。
(The fabric of basil, dried tomatoes and cream cheese had been plenty wrapped.)

マルゲリータピザを食べているような雰囲気で美味しかったです。
(It was delicious in the atmosphere, such as eating a Margherita pizza.)

生地の食感は、ソフトさの中にもちもち感が感じられました。
(Fabric texture, the sticky feeling was felt in the softness.)

杏と黒ごまあんのベーグル。
(Apricot and black Gomaan of bagels.)

意外な組み合わせでしたが、杏の酸味と黒ごまあんの甘味がバランスよくて驚き!!
(It was a surprising combination, and the sour taste of apricot, sweet black Gomaan is well-balanced surprise! !)

黒ごまあんが絶品で、これだけでも十分に美味しかったです。
(In exquisite black Gomaan, this alone is enough was delicious.)

生地は結構ひきが強いタイプで、シンプルな味わいだったので、より黒ごまあんのおいしさが引き立っていました。
(The fabric is quite pull is strong type, because it was a simple taste, had more taste of black Gomaan is looking better.)

ボリュームの割には値段はやや高め。
(The price is slightly higher in spite of the volume.)

個性的なフレーバーが並んでいたので、他のフレーバーにも興味がわきます。
(Since the unique flavor lined, also aside interested in other flavors.)

また何かのついでに立ち寄りたいお店でした。
(Also it was the shop you want to stop by incidentally something.)






★★★★★---味
★★★☆☆---価格
★★★★☆---立地
★★★★☆---雰囲気

(味→自分の好みの味か、価格→お得感、立地→利用しやすい駅か&駅からのアクセスや分かりやすさ、雰囲気→接客やお店の外装や内装)