Special Toasty Shop (神奈川県横浜市)

続いて、こちらも駅から2分くらいのところにあるお店、トースティーショップに来ました。
(Then, here also shops in the place of about two minutes from the station, came to Toasty Shop.)


とても小さいお店です。
(It is a very small shop.)


小さなショーケースには可愛らしいパンが並びます。
(It lined lovely bread in a small showcase.)


棚には食パン類が並んでいます。
(The shelves are lined with breads.)


天然酵母で作られたパンが売りのお店です。
(Bread made with natural yeast is a shop selling.)

ネットや本で取り上げられていたのをたびたび見ていたので、一度来てみたかったお店でした。
(Since had seen often is that the had been taken up in the net and books, it was a shop that wanted to come once.)


購入したものは、トースティー食パン、クリームパン。
(What was purchased, toasty bread, cream bread.)

どちらも口コミ人気がとても高かったので、迷わずこの2品をチョイスしました。
(Since both reviews popularity was very high, we chose these two dishes without hesitation.)

トースティー食パンは、トーストして食べました。
(Toasty bread, I ate with toast.)

クラストはサクサク、クラムはもちもち、ほんのり甘味を感じました。
(Crust is crispy, crumb sticky, I felt a slightly sweet taste.)

何もつけずにそのまま食べても美味しくいただけます。
(Delicious to eat as it is without anything.)

クリームパンは、ひきのある生地にカスタードクリームがたっぷり入っていました。
(Cream bread, custard cream had plenty of dough resilient.)

生地は、クリームパンには珍しいややハードなタイプ。
(Fabrics, rare somewhat hard types of cream bread.)

カスタードクリームは、卵にこだわった自家製のクリームでとても濃厚でした。
(Custard cream, was very rich in homemade cream stuck to the egg.)

生地が甘味の少ないシンプルな味わいだったので、クリームの濃厚さがより強調されています。
(Since the dough was a little simple taste of sweetness, richness of the cream has been more emphasized.)

クリーム好きには堪らないと思います。
(I think that it is unbearable to love cream.)

シンプルだけど特徴的なパンでした。
(It was a distinctive pan simple but.)


口コミ人気が高いだけあって、2種類とも美味しいパンでした。
(There is only reviews popular, it was two with delicious bread.)

また来る機会があったら、他のパンも食べてみたいです。
(If there also is an opportunity to come, I would like to also eat other bread.)




公式HP  http://toasty-shop.blog.so-net.ne.jp/


★★★★☆---味
★★★★★---価格
★★★★☆---立地
★★★★☆---雰囲気

(味→自分の好みの味か、価格→お得感、立地→利用しやすい駅か&駅からのアクセスや分かりやすさ、雰囲気→接客やお店の外装や内装