Special MANHATTAN BAKERY (宮城県仙台市) ※閉店

再び地下鉄に乗車し、仙台駅へ。
(Again to ride the subway, to Sendai Station.)

ランチで利用したお店は、マンハッタンベーカリーというお店です。
(Shop that was used in the lunch, is a shop in Manhattan bakery.)


駅からもすぐで、大通りに面しているのでアクセスは良好です。
(It is a short from the station, access We are facing the main street is good.)

店内は狭いですが、イートインスペースがありますので、中で食べました。
(The store is small, but since there is eat-in space, I ate in.)


メニュー表はこちら。
(Menu Table here.)

実際に取り扱っているサンドウィッチは、このメニュー表の中の半分くらいしかありませんでした・・・。
(Sandwich that actually deal is, there was only about half of this menu table ....)


私は、シュリンプ&ビーンズサンドウィッチを全粒粉のパンで食べました。
(I, ate shrimp and beans sandwich with whole grain bread.)

ドリンクは、はちみつ入りのヨーグルトドリンクをオーダー。
(Drink, order a yogurt drink of honey.)

優しい甘さですっきりした味わいのドリンクでした。
(It was a refreshing taste of the drink in the gentle sweetness.)


サンドウィッチは、大ぶりの海老と豆サラダの食感が良かったです。
(Sandwich is texture of shrimp and bean salad of oversized was good.)

アボカドも入っていました。
(Avocado was also entered.)

パンがパサついた印象で、少し残念でした。
(In impression that bread was flaky, it was a little disappointing.)

せめてトーストされてあるともっと美味しくいただけた気がします。
(At the very least, and some by being toast I feel that can more delicious.)

具材の味付けにももう少しパンチがあると食べ応えがあった気がします。
(I feel there was a meeting to eat and there is a little more punch to seasoning of ingredients.)

あくまで私の印象ですが・・・。
(Only is my impression, but ....)

野菜たっぷりで具沢山だったのは良かったです。
(What was immediately plenty vegetables plenty of it was good.)

手軽にランチをとるには利用しやすいお店だと思います。
(To easily take a lunch I think that it is a shop which is easy to use.)


目的のお店も回り終えて、帰路に着く前に、仙台に来たら欠かさないアレを・・・。
(Also around finishing shops purpose, before you get to return, the array that can not miss if you come to Sendai ....)


ずんだシェイク飲まなきゃね!!
(Zunda Shake It must drink! !)

相変わらずおいしゅうございました。
(Thank still delicious.)




公式HP http://akashia-mitsubachi-youhoujou.com/manhattan-sendai/


★★★☆☆---味
★★★★☆---価格
★★★★☆---立地
★★★★☆---雰囲気

(味→自分の好みの味か、価格→お得感、立地→利用しやすい駅か&駅からのアクセスや分かりやすさ、雰囲気→接客やお店の外装や内装)